CASES

Onderstaand enkele door Next Level Marketing
uitgevoerde cases:
  • Het implementeren van een complete CRM-organisatie, diverse CRM- en campagne managementprocessen, CRM-systeem, website en inkopen van consumentendata.
  • Het definieren en implementeren van een CRM-strategie en klantcontractstrategie.
  • Het leidinggeven, coaching en optimaliseren van een database marketing afdeling.
  • Het inventariseren en samenstellen van nieuwe en bestaande doelgroepen.
  • Inventariseren van de marketing informatiebehoefte en het samenstellen van diverse rapportagevoorstellen.
  • Het inventariseren van diverse CRM processen, het afstemmen en inrichten van deze processen binnen de organisatie.
  • Het organiseren van diverse gebruikerstrainingen ten aanzien van datakwaliteit en data entry.
  • Het beoordelen van de datakwaliteit en het inventariseren en inrichten van diverse processen ten behoeve van de datakwaliteit.
  • Het aansturen van een complex analysetraject.

  T 033-47 55 088    |    M 06-22 844 244    |    E j.ettema@nextlevelmarketing.nl