DIVERSE SITUATIESCHETSEN

Inspelen op de klant/product-levenscyclus
U wilt een structurele en duurzame relatie ontwikkelen met uw klanten. U wilt uw relaties meer in de tijd kunnen volgen. U wilt slimmer inspelen op de klant/product-levenscyclus.

Op centraal niveau gesegmenteerd communiceren
Nu wordt er op decentraal niveau marketing bedreven. U wilt op centraal niveau op een éénduidige wijze efficiënter, gerichter of meer gesegmenteerd communiceren met uw relaties. De klant staat steeds centraler binnen uw organisatie. Echter, er moeten nog verschillende processen op elkaar worden afgestemd en geïmplementeerd.

Klantkennis ten behoeve van segmentatiebeleid
Massamarketing is passé? U beschikt over klantgegevens en u onderkent verschillende segmenten. U wilt graag inzicht hebben in deze segmenten, het profiel en de klantwaarde per segment. Zodat u per segment marketingbeleid en –activiteiten kan ontwikkelen: werving, behoud, cross/up-selling of win back.

Van data naar informatie en klantkennis
U bent Marketeer en u wordt geconfronteerd met grote hoeveelheden klant-, order-, transactie- en contactmanagementdata. Echter, u heeft behoefte aan (marketing)informatie en klantkennis.

Van klantkennis naar marketingbeleid en -actie
Voor marketingdoeleinden relevante klantgegevens liggen versnipperd in uw organisatie en zijn niet toegankelijk voor de Marketingafdeling. U wilt graag over deze data kunnen beschikken. Om deze data te vertalen naar informatie en toe te passen.

Campagne management
De communicatie met de verschillende segmenten wordt complexer. U wilt uw campagnes voor de diverse doelgroepen automatiseren zodat u meer gestructureerd en efficiënter uw marketingactiviteiten kan uitvoeren en structureel uw marketing- en verkoopinspanningen kan meten.

  T 033-47 55 088    |    M 06-22 844 244    |    E j.ettema@nextlevelmarketing.nl